Tekstylia reklamowe są jednym z najskuteczniejszych narzędzi reklamowych. Pieniądze, zainwestowane w koszulki z logo, polary z haftem komputerowym, czapki z logo, odzież robocza z logo i wiele innych. z pewnością zwrócą się wielokrotnie, a czas trwania promocji znacznie przekroczy standardowy czas w porównaniu z innymi metodami reklamowymi. Krótko mówiąc, promowanie swojej firmy lub marki za pomocą  promocyjnych produktów tekstylnych jest bardzo dobrą inwestycją. Zanim jednak podejmiemy decyzję jaka odzież z logo będzie dla najlepszym wyborem, należy zastanowić się dla kogo ma być przeznaczona. 

PRACOWNICY

Pracownicy firmy z pewnością są grupą docelową, o której często się zapomina w kontekście odzieży reklamowej, ale z pewnością większość z nich z dumą założy bluza z nadrukiem, kurtka z logo, softshell z logo, t-shirt reklamowy lub inny element ubioru promocyjnego, aby reklamować swoją firmę lub markę. Kierowcy lub pracownicy magazynów w szczególności będą bardzo wdzięczni. Prezenty tego rodzaju wzmacniają lojalność pracowników wobec firmy, zwiększają widoczność i co nie mniej ważne, pokazują profesjonalny wygląd pracowników, a logo na koszulce, czy logo na bluzie roboczej daje pracownikowi poczucie przynależności do określonej grupy pracowników danej firmy.

PARTNERZY BIZNESOWI I KLIENCI

Podstawową ideą prezentów promocyjnych i korporacyjnych jest podarowanie klientom i partnerom biznesowym użytecznego prezentu, z którego będą korzystać w jak największym stopniu, wzmacniając w ten sposób świadomość Twojej firmy lub marki. Tekstylia reklamowe są z pewnością jedną z najpopularniejszych kategorii upominków promocyjnych lub firmowych i jako takie są często wykorzystywane w prezentach korporacyjnych. Charakteryzują się przede wszystkim użytecznością, która jest jednym z najważniejszych elementów przy wyborze artykułów promocyjnych. Parasole z logo, pendrive z grawerem, smycze reklamowe to tylko ułamek ogromnej puli możliwości w tym zakresie.

WYBÓR

Tekstylia reklamowe cechują się szerokim przedziałem cenowym, zwłaszcza jeśli chcemy zaoferować coś wysokiej jakości. Należy więc szczegółowo opracować strategię gadżetów reklamowych przed ich zakupem. Szczególną uwagę należy zwrócić na to, komu i co chcemy wręczyć. W przypadku mniejszych firm i kampanii zakrojonych na mniejszą skalę wybór pada zazwyczaj na t-shirt z nadrukiem, czapki z nadrukiem bądź polary z haftem. Jednak w przypadku dużych firm cały projekt zazwyczaj jest bardziej rozbudowany i zazwyczaj może zaangażować nawet kilka osób, które razem opracują najbardziej optymalne rozwiązanie, dopasowane do budżetu firmy. Oczywiście przy wyborze produktów na upominki dla klientów kluczową kwestią jest termin. Inne tekstylia promocyjne wybierzemy zimą, a inne latem. Na sezon letni oferujemy wysokiej jakości t-shirty, koszulki bez rękawa, cienkie kurtki reklamowe, a na sezon zimowy polary z logo, kurtki ocieplane z logo, softshelle z logo. 

 PERSONALIZACJA

W większości przypadków, a nawet prawie zawsze, tekstylia są drukowane lub haftowane – haft komputerowy. Bardzo trudno powiedzieć, co jest lepsze, ponieważ technika brandingowa zależy od wielu rzeczy, takich jak materiał produktu, grubość materiału, rozmiar logo lub przekazu reklamowego, ilość kolorów nadruku lub haftu, a wreszcie preferencje klienta co do tego, jak produkt powinien wyglądać. W naszej firmie chętnie pomożemy każdemu podjąć decyzję i zaoferujemy porady, które pomogą maksymalnie uprościć proces. W naszym przypadku istotnym atutem jest własna pracownia, w której dysponujemy wszelkimi narzędziami do personalizacji, co usprawnia działanie, pozytywnie wpływa na koszt i co ważne, skraca czas realizacji.

Zapraszamy do współpracy.